Każdy, kto pragnie rozpocząć działalność sprzedażową w sieci, musi zrobić stronę
Nie wydaje się być istotne, co sprzedajemy — przedmioty czy usługi. Kluczowe jest to, by rozszerzyć swój zasięg o internet.
Sklep internetowy jest doprawdy mądrym wyjściem w dzisiejszych czasach.

Źródło: http://www.flickr.com
Każdy przyzna nam rację, że duża część dochodów ze sprzedaży generuje dziś aktywność w sieci. Owszem, prowadzenie sklepu stacjonarnego jest sensowne, jeśli chodzi o piekarnię czy warzywniak. Jednak wszystkie inne artykuły lepiej sprzedają się online. Wynika to z tego, że duża część młodych osób nie chce tracić czasu, by jeździć do wielu punktów oraz przyrównywa ceny. To po prostu bezsensowne marnowanie czasu. O wiele łatwiejszą opcją będzie przeglądnięcie propozycji kilku sklepów w internecie. Zwróćmy uwagę na pierwszy lepszy przykład — sprzęt fotograficzny. W internecie znajdziemy wszystkie potrzebne informacje — parametry i komentarze innych ludzi o produkcie. Na tej podstawie wybierzemy najfajniejszy dla nas model. Zakupu także dokonany z fotela. Nic prostszego. Kurier dostarczy przesyłkę pod nasz adres. Zatem, jeśli jesteśmy sprzedawcą, to powinniśmy sporą część swojej energii zawodowej skupić na rozwijaniu sklepu internetowego. Witryna musi być przejrzysta. Selekcjonowanie artykułów intuicyjne oraz proste.
Dobrze byłoby, byśmy także stworzyli system ścianki pop-up wyszukiwania (popularną lupkę) i podpięli się pod kilka różnych sposobów płatności. To podwoi naszą wiarygodność wśród konsumentów. Przecież płacenie Pay-Palem obecnie to norma.