Korzyści wynikające z promocji w internecie

Obecnie bez wątpienia można powiedzieć, że jeżeli Twojego przedsiębiorstwa nie ma w Internecie to nie jesteś obecny w branży. Lecz jeśli uważasz, że samo posiadanie strony www wystarczy to nie masz racji. To jakby mieć dom z dala od ludzi. Twoja oferta może być bardzo dobra i bezkonkurencyjna, jednak bez zagwarantowania należytej promocji w sieci nic nie zwojujesz.

strona internetowa

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

Jak wobec tego podejść do tematu aby skutecznie wypromować swoją firmę w internetowych wyszukiwarkach?

Do wyboru jest parę metod, wypada przemyśleć czy lepiej wybrać pozycjonowanie czy może reklamy AdWords. Boksy sponsorowane dają szybsze efekty, jednak to akcje SEO dadzą Ci znacznie większe możliwości. Według przeprowadzonych badań wynika, że ledwo 2-5% userów klika w boksy sponsorowane w wynikach wyszukiwania.

Efektywne pozycjonowanie (sprawdź informacje) pozwoli osiągnąć dobry wynik w wynikach naturalnych wyszukiwania – to do nich użytkownicy mają największe zaufanie. Właściwa optymalizacja strony www oraz wydajne pozycjonowanie to klucz do sukcesu.

przykładowa strona internetowa

Autor: Susanne Nilsson
Źródło: http://www.flickr.com

Do 70% userów zagląda na pierwszą stronę wyświetloną po wyszukaniu danej frazy. Przy poprawnej optymalizacji łatwo osiągnąć taki wynik. Jednak co zrobić żeby być pierwszym w Google? Można spróbować samemu lub powierzyć optymalizację i pozycjonowanie profesjonalnej firmie.

Pewnie pierwsze rozwiązanie da większą satysfakcję, lecz przekazanie działań SEO ekspertom da gwarancję sukcesu – a przecież o to dokładnie chodzi. Bycie na pierwszej pozycji w wyszukiwarkach internetowych to też prestiż wśród „ludzi z branży”.

Dlatego firmy przywiązują do tego coraz większą uwagę. Na obecną chwilę niełatwo odnaleźć dużą firmę oferującą swoje produkty w Internecie bez działu SEO. Za to mniejsze firmy powierzają pozycjonowanie – (źródła) fachowym firmom. W końcu każdy chce zgarnąć dla siebie jak największy kawałek tortu. Jeżeli nie zrobisz tego Ty, to uczyni to Twoja konkurencja!